رد شدن به محتوای اصلی

دارای ویژگی

عباس معروفی در گذشت

در گذشت عباس معروفی  را به تمام دوست داران او  تسلیت عرض می کنم. و از امروز ما جای خالی او را تا ابد احساس خواهیم کرد.  و انتظار را باید در خود بکشیم.

درسی که نوکران امپریالیسم هرگز نیاموختند





روزی در شهر مالمو نزدیکی کتابخانه اصلی شهر جایی که یک پارکینگ و چند باغچه  و چند صندلی فضای میدانی را که با رستوران های مختلف احاطه شده بود پر می کردند مثل تمام پناهجویان سیاسی ایرانی که به‌ خاطر اعمال نفوذ جمهوری اسلامی  این روزها با فروختن قوطی نوشابه امرار معاش می کنند در جستجو بودم به خاطر حرکت واقعا غیر منتظر ه ای  که از من سر زده بود بوسیله یکی از ماموران جمهوری اسلامی تعقیب می شدم ان روزها من به طور  شبانه روزی تحت نظر بودم خلاصه ما مور بی لیاقت جمهوری اسلامی به آرامی در اتومبیلی  ساخت کشور آلمان مرا تعقیب مي کرد کارم تمام شده بود و از خروجی پارکینگ خارج می شدم آقا فکر می کردند  هنوز در کشور مان ایران حظور دارند و در هنگام ماموریت جان مردم بی گناه هیچ ارزشی ندارد و ایشان فقط با نشان دادن  یک کارت حتی جنایت را هم ماست مالی می کنند. این بی لیاقت با نگاهش که به من دوخته شده بود با سرعت به طرف خیابان اصلی حرکت کرد در حالی که یک زن دانمارکی با دوچرخه داشت وارد خیابان اصلی می شد اگر آقا چشم از من بر نداشته بودند افسران زن پلیس  به خاطر  تصادف شلوار از پایشان در می اوردند با اینحال این بار بخت یارشان بود با دیدن زن بشدت ترمز کردند ولی زنک دانمارکی با عصبانیت سرش فریاد زد.

you fucken idiot 

You are idiot  

آقا از ترس پشت فرمان اتومبیلی که به طور حتم از اشک دیده خیلیها و خون دل شکسته خیلی های دیگر خریداری شده بود به غلط کردن افتادند.

 عصبانیت زنک و آقا که داشت می گفت شکر خورده است صحنه یک تاتر تاریخی را به نمایش گذاشته بودند  این غربی ها سگ دوست دارند ولی از دید اینهاهم  سگ همان سگ است پایش را از گلیمش درازتر کند به او آن رسد که به آقا که به ماموریت خارج از کشور تشریف اوردند رسید .

نژاد پرستی این غربی همواره در سراسر تاریخ مانع از آن شده که نوکران امپریالیسم بتوانند پا از گلیم خود دراز تر کنند .

مدیر وبلاگ : این مطلب برای حمایت از غربی ها اینجا آورده نشده است تنها ریاضت و نوع دوستی ادم هایی مثل سیاه پوستان آفریقا از تمام دنیای غرب با ارزش تر است .


یک چریک 

نظرات