رد شدن به محتوای اصلی

دارای ویژگی

عباس معروفی در گذشت

در گذشت عباس معروفی  را به تمام دوست داران او  تسلیت عرض می کنم. و از امروز ما جای خالی او را تا ابد احساس خواهیم کرد.  و انتظار را باید در خود بکشیم.

تاکتیکهای برون مرزی جمهوری اسلامی بستر ساز این بحث بین من و کارکنان زندان kariminal vården شد

 


درست دو روز بعد از آخرین پستم در این وبلاگ آقایان نخبه  که حتی نمی توانند یک کار را درست انجام دهند برای جبران نامردی برادرشان و برای اینکه به اصطلاح ایشان تنها در مسجد نخوابند دست به یک ابتکار احمدی نژادی دیگر زدند ولی من زبان درازی دارم خدمت دو گروه اقایان و صاحبان غربیشان  مسالمت آميز رسیدم .



زنیکه گفت من با تو هم عقیده نیستم ولی اگر من جان سالم به در ببرم خواهیم دید.
خدمت خانم ها عرض کردم پی بنده در مورد دوازده روز اعتصاب غذا به تن شما خورده است می دانید من برخلاف سپاه پاسداران و ،آیت الله خامنه‌ای اراجیف تکرار نمی کنم آنچه گفتم تجربه امریکا انگلیس و فرانسه بود .

لازم به ذکر است با ضعف ناشی از بیماری کرونا  در جای یک  مبارز ایرانی  چیزهایی که در تاریخ خلق قهرمان ایران  به جهانیان اثبات کرده است را به رخشان کشیدم .


نظرات