رد شدن به محتوای اصلی

دارای ویژگی

عباس معروفی در گذشت

در گذشت عباس معروفی  را به تمام دوست داران او  تسلیت عرض می کنم. و از امروز ما جای خالی او را تا ابد احساس خواهیم کرد.  و انتظار را باید در خود بکشیم.

بعد از دو پستی که دیروز درباه لاجوردی و گیلانی روی وبلاگ گذاشتم امروز بوسیله پلیس سوئد در کتابخانه اصلی شهر گوتنبرگ دستگیر شدم و یک ساعت پیش آزاد شدم.

 دو مامور پلیسی که در تصویر می بینید تازه کار هستند مامور قد بلند با سر صیقلی ،یک مامور پلیس حرفه اي  ديگر وماموران لباس شخصی و دو نیروی امنیتی مرا به زمین کوفتند.






گفته های  من خطاب  به نیروی امنیتی در کتاب خانه اصلی شهر گوتنبرگ گویای همه چیز است .


وقتي من خامنه‌ای را دیکتاتور و ابراهیم رئیسی را قاتل خواندم مامور لباس شخصی که مرا روی زمین می کشید پای خود را روی سینه من گذاشت طوری که‌ نفسم بند آمد من فریاد زدم مصداقی خائن  و گفتم سوئد در حد و اندازه های دخالت در امور ایران نیست.

من یکی از ماموران ایرانی زندان را که از خامنه‌ای دفاع می کرد سگ دیکتاتور خواندم .

لاجوردی شهادت راه ماست. 

یک چریک: من از طرف یکی از کارکنان خانه فرهنگ گوتنبرگ برای مراسم شاعران جهان  دعوت شدم ولی به خاطر  بی فرهنگی مردم سوئد به مراسم نخواهم رفت به راستی اسدالله لاجوردی و گیلانی و ابراهیم رئیسی و مصداقی لایق این مراسم شعر سوزی و شاعر کشی هستند.

نظرات